Allsång på Skansen!

Segt att jag började skriva igår så försvann strömmen :') Men här kommer inlägget i alla fall!

Systrarna sov ju som sagt över hos mig, så vid 6 vaknade vi av klockan och då var det bara att kliva upp. Somnade inte fören vid 2 typ så var skapligt trött efter bara fyra timmars sömn. Men det gick!
Åt frukost och fixade allt och sen skjutsade pappa in oss till tåget som gick 08.12.

Var framme vid Stockholm vid 10.30 ungefär och då gick vi till Cityterminalen och låste in lite grejer innan vi tog spårvagnen ut till Skansen. Gaaaalet segt gick det, skulle nog gå fortare och gå nästan, bara för att de ska pressa på så mycket folk som möjligt! Men ja, var framme efter 11 någon gång och då sprang vi till scenen och letade på Elin som hade paxat en bänk, men vi bestämde oss för att vi hellre ville stå, så vi tog plats längst fram efter sidan (:

Så där stod vi hela dagen, medan repetitionerna rullade på. Nästan alla artister gick förbi oss utom Måns. Han var inte ens i närheten! Fett besviken :( Så nära men ändå så långt borta liksom! Jag som saknar honom! Men ja, vi vinkade i alla fall och han sken upp som en sol och vinkade tillbaka "heeej!"

En viss Per Elofsson stod bakom oss också ett tag :') Genrepet satte igång vid 17 och det gick asfort, men väntan till direktsändningen ska vi inte tala om! Höll på att dö där, inte kunde man gå någonstans heller! Men sen när det började komma lite kändisar så blev det kul. Fett coolt att man sett Maria Montazami i verkligheten! Alla bara ställde sig upp och jublade och applåderade när de kom x)

 

Och när Anton körde igång med sin webbsändning så kom Måns ut och vi tränade lite allsånger och att vi skulle skrika ”Triad” och ”Eric Saade”, haha. Vad är Triad liksom? X) Sen började det och då hade man ju redan sett allt typ 75 ggr… Blev med i bild också i början, sen kunde jag skymta mig själv lite här och där i programmet (:  Hoffmaestro är så galet grymma live! :D Marcus har spelat massa låtar för mig och jag har lyssnat på några men det har liksom inte varit en sån där wow-faktor som jag fick där! Och ja, Eric var ju också bra! :D

Efter sändningen och den extra halvtimmen så kilade vi dit alla artister skulle ha signering och kikade om Måns också skulle komma. Men han kom aldrig så vi gick till andra sidan och kollade och några vakter sa att vi stod på fel ställe och att hans taxi hämtade honom på andra sidan. Men det fattade väl jag också, men man kanske kunde få se en skymt utav honom. Men neej, strax efter 22 fick vi lov att gå, utan så mycket som en skymt av honom. Då blev jag lite besviken, även fast jag inte hade några höga förväntningar eftersom att jag visste att han skulle ha fullt upp hela dagen!

Så vi traskade till Cityterminalen och tog 22.45 bussen till Norrköping. Var framme vid 1 och sen gick vi hem och la oss på en gång, eller ja, klockan blev nästan 2.30 x) Somnade på två röda tror jag för att sen vakna upp 7 timmar senare och vara iskall om fötterna. Fattar inte att man jämt ska frysa där, hur mycket man än klär på sig! Haha, ja så sen tog vi 10.30 tåget hem till kära Dalarna igen!

Knäppte typ inga kort, vi filmade nästan bara (på oss själva, haha) men här kommer några få i alla fall! Helt sjukt att det var typ 25500 pers där! Det är GALET mycket!!!

Eric tränar dans

Hoffmaestro

Carl Norén (Borlänge, WOHOO!)

 

Måns & Anton. Där borta var han under hela programet typ!

Resan hem från Norrköping


KOMMENTARER


Hihi :D ♥

2011-07-29 // 18:53:27

haha vafan är det där för bild då? x)

2011-07-29 // 21:19:04

Aaaah Anton. Haha illa att man blir glad över att se en bild på honom! :P

2011-08-01 // 17:52:49
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: