Trevlig dag

Föreläsning 9-12, men hade lite tråkigt på slutet så jag twittrade lite, och om ni ville veta en nyhet om mig och Christian:


Weird huh?! haha x)

Ah sen tog jag och Maritza bussen till Borlänge och gick på Kupolen.
Åt lite på Tacobar och strosade runt i massa affärer. Gick inte så bra för mitt julklappshandlande, men nu har jag bara bror kvar, och jag vet redan vad jag ska köpa ;)

Sen tog vi våra bussar hem vid 15.30 och nu har jag bara chillat hemma. Åt lite lussebullar för att det är Lucia :)
Och ikväll ska jag mysa framför tvn och Twilight. Det är något speciellt med att filmer går på tv, det blir så mycket roligare då, även om man får damp på reklamavbrotten. Haha

KOMMENTARER


hahah x)

2011-12-13 // 22:43:09
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: