Sorry for bad update

Har inte suttit på datorn på två dagar nu!
I torsdags gick jag i skolan 10-15 sen åkte jag till Kupolen för att hjälpa pappa med julklappar till mamma, och så sprang vi ut och in på 1000 ställen. Julgran hann vi köpa också :) Kom inte hem fören vid 20.
Igår var det också skola 10-15 och fick lov att ta 16.30 bussen hem så kom hem ganska sent då också.

Och idag åkte mamma och pappa till Uppsala så jag hade tänkt ha lite myskväll och så idag med mina fina. Men då lyckas Marcus få magsjuka igår så jag vågar inte riktigt bjuda hit någon ifall att bakterierna är kvar..
Såå, vi får se vad dagen har att erbjuda!
Nu vet jag i alla fall att det är en liten fis som krafsar på dörren och vill gå ut på en promenad. Så her wish is my command...



Sjukt att det är en vecka kvar till julafton också!
LÄNGTAR GALET MYCKET! Mys med släkten! :D Men först måste frågor fixas till min intervju...

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: