Sååå skönt!

Fick reda på tentan idag. Jag som hade typ hjärtklappning när jag skulle kolla mailen för jag ville inte ha något ifrån läraren! Men jag klarade den, så nu slipper jag plugga till omtenta under jul! :D
AWESOME!

Och så fick vi reda på att vi bara behöver gå 12-15 resterande dagar också, istället för 16! Klagar vi? Inte ett dugg.

Sjukt mycket snö har vi fått också. Halkade till flera gånger när jag skulle gå hem ifrån bussen. När jag nästan var hemma så halkade jag till så jag ryckte till i kroppen så häftigt att jag måste ha sträckt bröstet på någe vis, fick asont x)
Nu ska jag läsa lite sidor i boken om jag orkar. Den tar ju så lång tid att läsa!!


Känslan i kroppen den här dagen: Ren lycka. Saknar så fruktaniluktansvärt mycket...

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: