Mitt 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Om jag gjorde! Tog studenten, åkte till Turkiet med hela goa släkten, var på min första Allsång på Skansen, dygnat i Stockholm, började högskolan and so on..

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga (vad jag kommer ihåg)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej

4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov! Och jag hoppas det dröjer ett bra tag till

5. Vilka länder besökte du? Sverige & Turkiet ♥

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? Sommarjobb (är det något att sakna) men jaa, jag vill faktiskt ha ett

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 10 juni & 3-10 september ♥

8. Vad var din största framgång 2011? Oj, mitt självförtroende har nog blivit bättre, och så min självkänsla, vilket känns bra, för den har inte alltid varit på topp om jag säger så.

9.  Största misstaget? None, jag menar, visst har man gjort några misstag här och var, men det är inget jag grubblar över nu. Gjort är gjort

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, tror inte jag har varit sjuk en enda dag i år. Det var väl min förkyldning i Turkiet då men annars har jag klarat mig! :)

11. Bästa köpet? Det borde väl vara de få tågbiljetterna jag köpte då, för det leder ju till nya härliga minnen :)

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder tror jag

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? OM det var! Don't even know where to begin. Men Turkietresan var helt klart det bästa på hela året :D

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Maraca, Mr. Saxobeat, Party Rock Anthem, Om sanningen ska fram, Give me everything, Rain over me, Don't wanna go home.... Kan fortsätta i evigheter

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det där var en bra fråga, för detta år har varit så sjukt blandade känslor! Det som gjort mig lycklig var sedan över och man blev ledsen, och saknaden efter platser & personer har varit enorm, så det är väldigt svårt att säga. Men jag tog studenten, behöver jag säga något annat än lycka då? (Även om jag på något vis saknar tiden på Haga. Man inser inte vad man har fören det är borta, och jag hade det faktiskt väldigt bra där, även fast jag klagade en del)

16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest. Känns som jag varit i Dalarna hela året!

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Suttit framför datorn

18. Hur tillbringar du julen? Vilket är idag! ;D Släkten kommer hit och myser med oss lagom till Kalle, så lär väl fixa mig snart.

19. Blev du kär i år? Nää, kan jag inte påstå. Har knappt tid med sånt nu känner jag, sitter ju bara och läser i böcker dag ut och dag in känns det som!

20. Favoritprogram på TV? Desperate Housewifes & Gossip Girl (Serielover)

21. Bästa boken du läste i år? Hmm.. Läste ju Twilight-serien igen, och de är ju oslagbara! Men har inte hunnit läsa så många böcker nu pga. högskolan

22. Största musikaliska upptäckten? A friend in London

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jaa

25. Något du önskade dig men inte fick? Det också

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Då kom släkten hem hit och firade mig :)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det finns det alltid, men jag är nöjd med det år jag fick

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? På vintern: Jeans och nån topp, på sommaren: Shorts/Kjol/Leggings och så bikini såklart. Lite blandat sådär

29. Vad fick dig att må bra? Familjen/Släkten, vännerna, musiken

30. Vem saknade du? Många

31. Den bästa nya personen du träffade? Jag träffade inte så många nya som jag har så superbra kontakt med, men någon som jag absolut vill träffa är Annelie :D

Och med det så säger jag GOD JUL! :D


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: