Idol på Kupolen

Igår tog jag bussen hem till systrarna, sen åkte vi vidare till Kupolen.
Gick där i typ en timme innan vi gick till scenen där idolerna skulle komma.

Vi ställde oss typ bakom scenen och lyssnade, såg väl inte så himla bra, men det var värsta bra stället att stå på.
Såg när dom kom och när de höll på bakom scenen. Molly, André, Amanda P & Robin var det som var där.
André var helt borta såg det ut som, haha, jag hade roligt åt honom jag! :P

Orkade inte gå upp på signeringen heller så vi gick runt på Kupolen och sen ställde vi oss längst upp och spanade ner på dom, och André spanade på oss ibland, höhö.
Såg sen att Molly & André torkade nått och tydligen så hade min kusin haft ut hans kaffe när hon skulle krama honom x) Som jag sa igår så är det inte så smart att ha de stående på bordet, av ren erfarenhet! haha

När de var klara så gick vi utanför, och efter ett tag kom dom ut.
Kramades och tog kort med Robin som var sjuk.
Han var supersöt och tyckte det var kul att stå och prata med fans och tyckte att vi var gulliga som stod utanför och väntande :D
När de skulle åka så kom jag ju på att det var jul snart så jag sa god jul till honom. "God jul & gott nytt år. hoppas vi ses snart igen!" fick vi tillbaka ;D
Sen åkte jag hem!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: