Gårdagen

Igår åkte vi in till Kupolen och mellandagsrea. Jisses vad folk, men tydligen inte lika mycket som i måndags :P
Fick i alla fall med mig en kofta, ett par shorts och ett linne hem.
Efter att vi hade snurrat runt där så åkte vi vidare hem till mormor och morfar och åt mat med släkten :)
Mysipysigt! Man gick då inte hungrig därifrån!
Stannade där till typ 19.30 sen åkte vi hem och tittade på Harry Potter & dödsrelikerna 1

Får se om vi kikar på 2an idag. Hoppas det för jag har fett tråkigt...
Mamma kom hem med Sofis mode i alla fall, så ska ögna igenom den en sväng. Får se om jag får nån inspo till en nyårsoutfit, för just nu har jag no idea!


Jag veet, snyggt! Har noll bilder...

KOMMENTARER


haha åhh det var så kul i "vår" stuga! :D

2011-12-28 // 17:23:53
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: