Valbo

Igår åkte jag med mamma och moster till Valbo & IKEA :D
Riktigt mysig dag. Resan dit fick jag sitta mellan två småkusiner som båda kollade på varsin film, haha
Fick med mig en byrå hem som nu står så fint på mitt rum :D
Lär lasta in lite saker i den snart. Fast det fanns ingen glasskiva som jag kan ha uppepå :( Men det funkar ändå!


När vi var klara på IKEA så kom det värsta regnskuren och åksade gjorde det också. Jag skulle gå och lämna vagnen och då öppnade sig himlen och det bara öste ner, så sprang jag tillbaka till bilen och ser en kundvagn stå utanför bilen (trodde mamma skulle lämna den samtidigt som mig) och moster och mamma sitter inne i bilen och är torra medan jag ser ut som en blöt katt x) Snällt där! haha
När det lugnade ner sig lite tog vi en sväng inne på köpcentret också och inne på Gina träffade jag på Emma :D "Vi ses om en vecka" haha, det var roligt :) Sen gick vi och fikade innan vi åkte hem :)
Mamma är bra på att stava också. Hon skulle förklara för mig om ett täcke som vi hade hemma och jag gick bara och tänkte på påslakan x) Hon bara "T Ä K A" Så stavar hon täcke tydligen xD

KOMMENTARER


Sv; fis på dig att du inte kommer till Norris & Linkan....



den där byrån skulle passa i mitt rum ;) haha

2011-08-10 // 17:08:53
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: