True Talent 3 augusti

Jag tog tåget in till Stockholm vid 10 och var framme 12.15. Systrarna kom ca 30 min senare så jag satt på centralen och väntade. Köpte Aftonbladet och läste om Måns & Marie :'( Snutte... Aja, de kom tillslut och då tog vi tunnelbanan till Slussen. Och sen skulle vi försöka hitta till OKQ8 efter det också, men systrarnas lokalsinne var ju inte det bästa. HAHA, vi snurrade runt där och gick upp och ner för alla trappor och tog såklart den rätta vägen sist. Men vi kom fram och hoppade på bussen. Kände igen hon som prickade av oss och hon var visst med i Kvällen är din, hon som fick vara programledare för en kväll :)

Kom fram dit och så skulle han filma oss när vi gick in, bakifrån -.- haha, så kom vi in och då var det en seg väntan. De andra som var där inne före oss drog över också så vi fick vänta extra länge, men efter 15 någon gång fick vi komma in och vi slog oss ner i ett podium. Sen snurrade dom runt oss och där stod en Danny :) Sen drog allt i gång.


Det gick ut på att publiken fick sitta med ryggen emot den som sjöng så man såg alltså inte personen (vilket jag tycker är riktigt bra för då tänker man inte på utseendet) och så fick man rösta rött eller grönt om man gillade den eller inte. Mer än hälften av folket i varje podium fick lov att rösta ja för att de ska snurra runt och man får se hur den ser ut. Lite kul att se om de liknade bilden man målade upp eller inte. Ola (programledaren) gick runt och man fick säga om man ville bli intervjuad eller inte efter varje uppträdande. "Är det okej att jag sitter med ryggen emot dig, du känner inte att jag ignorerar dig eller så?" :')

En sån här satt man i


Fett segt vare mellan varje som sjöng, men det var kul och man gick verkligen in för det! Och när vi satt med ryggen emot så satte det igång en och sjöng, och jag bara efter första tonen "SHIT vad lik Danny han lät!" Sen efter typ några toner så bara "Det ÄR Danny..." haha, vårt podium vände sig om asfort! haha, så stod han där och sjöng utan musik, ångrar att jag inte filmade! "Där blev ni lurade va?!" haha x) Hade varit lite kul om han inte hade gått vidare :')



Vi fick massa att äta också. Godis, smoothie, bars, festis... De ville att man skulle bli tjock! Dövarmt var det också, så vi fick papptallrikar att vifta med. Det hela skulle hålla på till 19 men det drog över typ en timme bara för att de skulle spela in massa snuttar till de 4 programmen som spelats in. "Men ni blir ju garanterat med i tv!" Danny gick bara sådär, så vi hann aldrig träffa honom! En liten tjej frågade i alla fall hur man uttalade hans namn. "Danni, som en tjej"

Var i alla fall fett skönt att komma ut därifrån sen! Då tog vi en goodiebag och sen hoppade vi på bussen och åkte tillbaka till Slussen. (Rimmade, haha) Åkte tillbaka till centralen och gick upp till stan och tänkte kolla om det var nå pride grejs men det var dött så vi gick tillbaka till centralen och åt lite innan vi hoppade på tåget hem. Eller ja, såklart skulle det vara försenat så det kom inte fören 22.40 istället för 22.10. Så vi var hemma i Borlänge 01.40 ungefär. Men jag ångrade i alla fall inte att jag inte åkte på båda. Vette 17 om jag skulle palla att sitta i den där studion och svettas ihjäl en dag till, haha x)

Så här mycket pride var det!

Äh, har inga mer bilder typ. Man hade inte tid att fota!


KOMMENTARER


låste vi in saker?? haha

2011-08-07 // 21:33:49

Hihihi ;D

2011-08-07 // 21:36:14
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: