T.G.I.F

Mamma mia vilken slappdag.
Har inte gjort ett piss! Och då menar jag verkligen det!
Kikade i alla fall på Ice age 2 nu på kvällen. Jag kommer nog aldrig växa ifrån tecknat/animerat. Just love it! :D
Hur som helst så har det varit en ganska seg dag. Men hey, om jag inte har såna här dagar, hur ska jag då kunna uppskatta dom bra? ;)

Tim RT mig idag också, för första gången :D Håller på att dö av förväntan, vill liksom ha måndag right away!
Tror seriöst jag ska sprida musiken i Turkiet! Haha

Imorgon ska jag sätta mig ner och skriva ner allt om tisdag/onsdag :)
Känns som det är en del att berätta, så det kommer ta sin lilla tid. Orkar därför inte göra det nu ikväll!


Känner mig speciell sådär... haha

KOMMENTARER


Sv: Eller hur :D



Måste ha varit riktigt nice att träffa Måns! åh Anton ♥ , gud vad han är goooo! :D

2011-08-19 // 23:59:03
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: