Okej, nu blev allt plötsligt så verkligt!

En blivande klasskamrat ringde mig nyss.
Bara sådär. Hon undrade om jag ville samåka. Sa såklart ja, en chans att lära känna en ny människa i alla fall, och så slipper jag gå in i en skola jag aldrig satt en fot i förut helt själv ;)
Nu blev jag helt plötsligt lite nervös, fast inte så farligt ännu. Jag hoppas bara att det är några fler i min ålder som går programmet :)

Var förövrigt på Kupolen idag med mor min. Skulle köpa en kalender och lite tabletter så man blir lättare brunis så jag inte bränner sönder mig i Turkiet. Men såklart fick jag med mig lite mer hem, köpte två toppar för 98 kr ;) Jag som sagt att jag inte ska köpa nå mer fören jag varit i Turkiet... Den ena var typ som en klänning, och det var ju inte så fint, men jag älskade ryggen, och kom på att man kan ju sy upp den bara, så har jag ett snyggt linne ;D

Ikväll blir det True Talent igen. Såg ni igår? Jag kunde skymta mig själv lite då och då ;)
Nä, nu ska jag kila och ta ett plommon eller två! See yah!


KOMMENTARER


Jag väntar på den dagen då du hör av dig och säger att du har träffat en kille ;) hahaha

2011-08-24 // 21:43:47
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: