Last day...

Igår var det loppis i byn. Jag, moster och kusinerna stod där från 10-15.
Det var kul, lite segt i slutet bara. Fick ihop lite pengar i alla fall, och jag fick dom som tack för hjälpen. Det tackar man för ;)

Idag är det förövrigt min sista lediga dag.
Nu återstår bara några timmar kvar innan jag ska sova :'( Det tar emot så fruktansvärt mycket att gå upp tidigt! haha. Men det blir nog bra, både för mig och Maritza ;)
Väntar fortfarande på ett samtal angående samåkningen. Jag vet inte alls hur det blir, och jag har inte hennes nummer. Bra där! Men ringer hon inte så tar vi bussen, så det löser sig ;)
Håll alla fingrar och tår för oss imorgon! Kommer nog vara lite nervös när jag sätter min fot i skolan :')

Nu funkar det inte att ladda upp en bild heller -.- Saknar mina bruds i alla fall!

KOMMENTARER


lycka till på första skoldagen! :D



Nu är vi hemma! Och vi lär styra upp nått under veckan, innan skolan kör igång på riktigt! ♥

2011-08-28 // 23:07:09
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: