I'll be lying on the couch just chillin' in my snuggie

Snacka om att njuta av den sista ledigheten till max!
Har lyssnat på två radiointervjuer med AFIL idag. Lite kul att jag börjar förstå danska bättre och bättre :P
Guess you get used to it ;)

Följde med in till Säter idag också. Mamma skulle till tandis igen, så jag och Marcus kikade lite på nollningen innan vi åkte och fikade en snabbis. Mumsigt! :)
Idag är det i alla fall sånt här väder ute så man bara vill krypa ner under täcket, och jag funderar skarpt på att göra det. Sätta på senaste Pirates-filmen och bara mysipysa! Man vet ju aldrig när jag känner att jag har tid för sånt när skolan drar igång på riktigt! Mjo, jag gör nog så.
Återkommer när jag har nått vettigt att skriva



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: