Högskolan

Vet ni hur stor jag känner mig? JAG går på högskolan? Lilla jag...
Känns som det kommer bli tufft! Och jag hoppas att jag inte bryter ihop. Men gör jag det är det bara att komma igen!
Nu kör vi! (Säger hon som inte har några kursböcker ännu)

Dagen då. Mjo, det första jag och Maritza fick höra var "Då får ni det tufft" Tack för den infon, preciiis vad man vill höra första dagen! Not... Hon tyckte vi såg förvirrade ut och frågade vad vi skulle gå, haha

Anyway, hon vi åkte in med var trevlig, och sååå välbekant! Blir nästan frustrerad!
Registrerade i alla fall oss sen gick vi ner på stan med två andra och sen gick vi upp igen. Åt lite mat och sen var det programinfo. Sen åkte vi hem!
Nu hade jag tänkt beställa lite böcker så jag har dom till jag kommer hem från Turkiet.

Imorgon är det skola 10-16. WOHOO... Jag som är så datorberoende kommer nog snart inte få någon tid alls för sånt! Menmen, wish me luck!

Och ja Martina, vi måste verkligen styra upp nått innan lördag! haha


HAHA! Jag har verkligen brist på bilder! Men snart så har jag förhoppningsvis massor! :)

KOMMENTARER


:D♥



Du behöver VERKLIGEN nya bilder!! hahah xD

2011-08-29 // 21:55:30
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: