Full fart!

Jag hinner knappt vara hemma!
Idag tog jag 10-bussen in till Borlänge, tog ut Euro, handlade lite på Akademibokhandeln och sen satt jag och väntade på Maritza :) Sen var det föreläsning 13-16 -.- Segt där i slutet, och svårt att sätta fingret på vad han vill komma fram till, men det blir nog bättre framöver! haha. Fixade passerkort också så vi slipper åka in till 8 imorgon. Hej sovmorgon! :D Blev inte så fin men det var la skit samma, haha

Sen tog jag och Maritza bussen till Kupolen och mötte upp Martinilinis! :D Saknad unge! Hängde där i några timmar och bara snackade :D Fick ju lov att träffa dom innan jag sticker till ett annat land liksom! Mariella saknades dock... Kom hem typ 19.50 så det var bara hem och slå på datorn, eller kollade först lite på TT, men nu bytte jag till datorn och kollar på Rockbjörnen istället ;)

Imorgon är det föreläsning 13-16 igen, likaså fredag. Men nu hinner jag nog inte med något mer på eftermiddagarna efter skolan, utan nu är det städning och packning som står på tur!


KOMMENTARER


det var skoj att snacka ikapp lite, tiden bara sprang iväg! haha ♥

2011-08-31 // 21:25:12
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: