Bokat för nya äventyr

Igår kväll bokade jag biljetter till Stockholm än en gång.
Tredje gången på mindre än en månad :') Men jag älskar't!
Kommer nog bli kul, en hel natt i Stockholm! :D

Skaffade precis ett google+ konto. Men det var ju inte så kul, typ inga som har det ju :P
Äh, håller mig nog till fejjan ett tag till!

Nu tänkte jag rota bland mina gamla saker och se om jag hittar något att sälja.
Vi ska nämligen ha byloppis om någon vecka :) Offrade mig att stå och sälja då mamma jobbar.
Ha en trevlig måndag folket! :)


KOMMENTARER


Haha visst är det tråkigt där, har typ inga där heller bara dig och Ito ;D haha

2011-08-08 // 20:27:24

jag ska sitta hemma med allsångshäftet i högsta hugg! HAHAH xD

2011-08-08 // 23:25:07
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: