En sjuk Ola och en söt Darin

Rubriken säger ju sitt ;)
Vid 9.30 kom Elin och hämtade upp mig sen körde vi vidare till Västerås och Mimerkalaset.
Vi sjöng högt och fick några fina videos, love it xD
Ingen utav oss fyra är några bra kartläsare och det fick vi bekräftat efter att ha kört till en sopstation istället till Rocklunda xD
Men vi hittade tillslut och var framme strax efter 11 så då var det bara att parkera bilen och knata till scenen där Sofia Wistam var och vi parkerade väskorna. Sen åt vi tårta, gick tipspromenad och kollade läget.


Vid 11.30 kom Zillah & Totte upp på scenen :') Det var lite roligt faktiskt! haha xD "Bitit"
Sen var det bara att vänta cirkus en timme innan Olisen kom upp. Stackarn var ju genomförkyld och han såg inte ut som han brukar göra... Ögonen var röda och trötta och jag tyckte riktigt synd om honom! Men vi hjälpte honom så gott vi kunde! (:

ser ni likheten på Ola & apan i bakgrunden? HAHA, nej då :')


Sen var det signering och en hemskt stressig sådan, tyvärr.

O: Hej, vad heter du?
J: Josefine
O: Josefine, ja men dig känner jag ju! Men det var länge sen nu va?
J: Jaa, Ludvika var väl senast
O: Jaa, Ludvika var grymt!

Sen blev det ha det bra sen fick man lov att gå ner, och när alla var klara så skyndade vi oss till bilen för vi såg att vi skulle hinna med och se Darin i Sala också. Så vi gasade på dit och kom fram typ 14.40 och han skulle komma 14.30. Men vi hittade inte till gallerian så jag fick fråga om vägen som visade sig vara asnära så vi skyndade oss dit men kom inte dit fören 14.50 och då hade Darin preciiiis sjungit klart. Suuurt!

Men vi ställde oss i alla fall i kön men tror du vi fick komma fram? Neej, bara för att vi hade autografer på skivan redan så fick vi lov att vänta på att det skulle lugna ner sig. Bajs på dom! Sur blev jag! Men vi ställde oss på sidan om och väntade och sjöng.

Sen började kön ta slut så vi ställde oss där igen. Och när vi kom fram så var vi på väg att inte få komma fram igen "Ni har ju redan autografer" Som om det är det man vill ha liksom. Vi sa att det var från en annan gång vi såg honom och inte där, men det dög inte ändå. Jag blev sur "Vadå, måste man köpa en ny skiva varje gång man ska se honom eller?!" Hon trodde att Martina ville köpa en skiva men hon sa nej och vi fick smita in ändå.
Knäppte lite kort och så, man hörde typ inte vad han sa för musiken var så hög!



Sen var det adjös med honom och vi gick ut. Knäppte lite kort, Elin köpte mat och en snäll farbror tog ett kort på oss. Sen försökte jag och Martina forma ett hjärta men det gick ju som det gick, tyvärr får jag inte över bilderna från mobilen, måste nog istallera något skulle jag tro.


Sen brummade vi hemåt. Stannade till vid Dalahästen och knäppte kort och filmade lite. Sen åkte vi hem till mig, hämtade upp sovsaker och datorn sen åkte vi till vår kära pizzeria och köpte pizza och åkte sedan hem till systrarna och åt den. Sen kollade vi på Dansfeber och Planet 51 sen åkte Elin hem. Fast det han bli massa skrattattacker och jag har träningsvärk idag. Fast det är nog från idrotten xD Men vi säger att det var från igår...
Vi tänkte gå och lägga oss någotlunda tidigt men efter att Maritza gått upp vid ca 00.30 så fortsatte jag och Martina att prata i en halvtimme till x)

Hemskt rolig dag. Fler bilder kommer att komma upp, och kanske en och annan video, när jag fått över dom från mobilen ;D

Tack tjejor! Ni är bäst! Dock saknades Mariella men det är nog bara att inse att det kommer att vara såhär de flesta gångerna i framtiden...

KOMMENTARER


GRYYYMT!

<3

2010-09-05 // 15:36:14

Grymmare än GRYMMAAAAST! :D

2010-09-05 // 15:50:32

Kommer försöka att komma på de flesta sen ;)

Saknar er! <3

2010-09-05 // 16:03:10

Åh Zillah är den finaste tjejen som finns! Miss Her, men ska se henne på Vällingbydagarna istället :D

2010-09-05 // 16:11:16
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: