Saltsjöbaden & Dansfeberfinalen

Måste börja med att tacka alla fina människor som var där! :D

Hur som helst, klockan 7 ringde klockan och sen kom Elin och hämtade upp mig.
Sen brummade vi till Barkarby och ställde bilen där. Mariellas tåg var över en timme försenat också så det var ju... bra... haha, vi kom dit ganska lagom till hon kom till centralen i alla fall så vi mötte upp henne där.
Sen tog vi oss till Tippen (tycker det låter så kul, haha) och Saltsjöbaden centrum.
Inge folk alls där och vi träffade massa fina människor där. Åt lite tårta också



Efter ca 50 min väntan och efter lite fin musik från "Olas förband" så kom Ola ut vid 14 och körde fyra låtar, Feelgood, Natalie, Overdrive & Unstoppable.
Asnajsiga kläder, kavaj och linne (grr, ni vet vad jag menar, haha xD)
Fick sjunga lite fint i micken också, på det mörkaste också :')


Sen vare signering. Inte alls mycket folk, love it! Snackade lite om allt möjligt och han ville kryssa över vår gruppbild som vanligt. Namnet mitt sitter också, lovely! ;D "Med ph? Det frågar jag alltid..." haha

Sen var vi där lite, fiskade fiskdamm och gick in på Ica och åt glass :')
Sen var det bara att åka tillbaka till Slussen och ta oss till Kvarnholmen där Dansfeber skulle vara.
Fick stå ute och frysa lite men OJOJOJ vad kul vi hade där ute "Ståfräs" haha xD

Markoolio kom ut och jag sa hej, tillbaka fick jag en fin pose och alla skratta :')
Familjen Wahlgren kom också, Theo är bara föööööööör söt, sa hej till han också och han sprang iväg :'D
Vid 18 fick vi komma in och där började minglet. Gratisgrejer tog jag och musik vare och en fet discokula ;D
Kom upp lite folk på lilla scenen också, som Amy Diamond, Bönderna, Morgan Alling. (Som förövrigt var fett söt med små tofsar i håret)


Efter ett tag fick vi äntligen komma in, sist också eftersom vi skulle stå, kalasbra platser, dock väldigt trångt!
Nassim var ju helt klart bäst x') Och Zain dansade så fint så!
Men efter att ha stått hela dagen förutom när vi åkt buss/pendeltåg så kändes det i fötterna och ryggen kan jag säga! AJ!
Olis inledde ju hela programmet också, ÄLSKAAAAADE numret! :D



Sen stod det ju klart att Tobbe och Marko vann, och efteråt så knäppte vi lite kort och så. Nassim var ganska så läskig på nära håll!

HATA! x'D

Sen gick vi ut, jag ville verkligen träffa Zain och precis när vi gick ut så kom han ut, vadå tajming?! Så vi gick och hälsade på honom. MUMS vad gott han luktade, fastnade lite på min halsduk så jag sniffade på det ganska mycket efteråt. Han tyckte också att Nassim skulle ha vunnit och tyckte det var kul att vi kom dit och så. Sen skulle han med en buss och vi också. Så vi sa hejdå, sen hade vi det lite trevligt på resan tillbaka.

Vid slussen sa vi hejdå till typ hälften av gänget och sen åkte vi till centralen och sa hejdå till resten och sen åkte vi till Barkarby.
Sen väntades en lång resa hemåt. Kunde knappt hålla ögonen öppna och försökte sjunga med fint i låtarna för att kunna hålla mig vaken men det kändes som jag sjöng i sömnen x)
Vid typ 02.00 var jag hemma i alla fall och jag kan säga att jag somnade på en gång. Med ett fett leende på läpparna efter en helt underbar dag!

PUSS

KOMMENTARER


♥♥♥♥♥♥♥♥

Så sjukt underbart kul!

2010-10-18 // 19:09:16

<3<3<3

Tack för en underbar dag/kväll/natt!! <3

"Ståfräs" xD

2010-10-18 // 19:41:13

Låter uuunderbaaart! <3

2010-10-18 // 20:18:17

Det var helt underbart kul! :D

2010-10-18 // 21:20:19

Det var helt underbart kul! :D

2010-10-18 // 21:20:20

Loved every second of it! ♥

2010-10-19 // 21:29:10

fina bilder! :) spec, den på dig och ola! <3



sv: jag ska se Magnus på fredag :) <3

2010-10-20 // 23:02:09
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: