P3 Live Session

Precis som rubriken säger så åkte vi till Stockholm och till radiohuset :D
Martina hade dock ingen som helst aning om vad hon skulle göra! Och jag klarade av att hålla tyst hela resan ner.
Väl där mötte vi upp Maritza & Mariella och sen gick vi och åt. Martina sa tom "Idag är Eric på det där P3 live..." *hosthost* haha
Sen började vi gå upp mot radiohuset. Johan Glans såg vi påvägen dit också, trevligt.
Eftersom vi kom dit 19.40 och vi skulle vara där 20.00 så satte vi oss vid busshållsplatsen utanför och Martina trodde att vi skulle åka iväg igen x) Men sen gick vi in och hon hade fortfarande ingen aning, så vi sa åt henne att läsa på dörren. Hihi!

Det var sjukt mysigt där inne! Ljuset, rummet, scenen, allt! :D
Vi tog lite te och kakor och lite godis innan det hela började 20.30. Först ut var Le Kid, grymma!
Sen kom Eric Saade ut. Det var alltså honom vi skulle se ;D Mariella hade vunnit biljetter dit så vi körde på!
Han sjöng massa låtar och det blev nästan som en minikonsert. "Efter Melodifestivalen så släppte jag en ny singel, någon som kommer ihåg vad den heter?" "Break of dawn" utbrister jag helt själv, vilket jag inte hade förväntat mig, utan jag trodde massor skulle säga det x)
Han körde en cover också, gåååshud!
Lite kul med introtävling också "Han har handsvett. Vad nasty!" HAHA xD



Det hela slutade 22.00 och vi fick då reda på att Eric skulle ha signering efteråt. Men vår buss som skulle ta oss till centralen gick 22.17 och kön ringlade sig lång, eller ja, så lång var den inte, det var typ 80 pers där kanske, men tillräckligt. Men vi frågade snällt om vi fick gå före alla för vi hade bråttom och det fick vi :D 22.10 kom han ut! Pratade lite och han var supersöt! "Det är bara att fota på, men det kommer bli svettiga kort!" haha x)


Sen SPRANG vi till bussen, och vi hann! 22.45 satt vi på bussen till Norrköping där vi sov hos Mariella.
Ja, jag hade åtminstone superkul! Och jag skulle inte tacka nej till en sån här present, hör ni det tjejer? HAHAHAHA

KOMMENTARER


SUPERMYYYYYYS! <3

Dags och börja planera din födelsedag då, om du också vill ha en resa! Hahaha ;D

2010-10-09 // 20:18:43

SÅ SJUUUKT GRYYYMT! :D:D TAAAAAAAAAAAACK! <333



HAHAAAAAA bara börja fundera då x)

<3

2010-10-09 // 21:03:41
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: