The day I've been waiting for is finally here!

 

Känns U-N-D-E-R-B-A-R-T!!! Fast jag kan inte riktigt fatta att det är december imorgon, och att det är dags för julkonserten igen som jag har väntat på i flera månader! Sjukt... Men det ska bli så otroligt roligt! :D

Dock är jag kluven över om jag ska till lekis imorgon. Hör och häpna men jag vill faktiskt dit! Visst jag är superförkyld, men det är ju min sista vecka... Då måste jag väl dit. Eller? Beslutsångest till 1000. Jag får sova på saken! Men hur som haver så blir det nog ingen uppdatering imorgon, just so you know! FALUN, HERE WE COME! ;D

KOMMENTARER


WIIIIEE vad kul det ska bli :)♥

2010-11-30 // 19:55:10

IHHHHHHH!!!! lkajfolasnv-ldkx.falkn!!!!!!!!!

hahah

♥♥♥

2010-11-30 // 21:16:52
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: