Hemma (:

Jag är hemma, jag är trött även fast jag har sovit massor!
Men GALET vad kul jag har haft det!
Har plockat på mig 1000-tals saker, från kondomer till smörknivar! (okej, de låg i påsarna jag fick, haha)
Får se om jag blir nå klokare med alla kataloger...

Fick reda på att Blondinbella var i Borlänge idag också.
Kul att hon kommer dit när jag sticker till hennes hemstad liksom :') Hade varit roligt att höra henne!
Menmen, kika in på hennes blogg vet ja, så ser ni min kära skola! Jajamen, där går jag varje dag! Känns lite konstigt att veta precis vart hon står någonstans på bilderna :')

Nu ska jag chillerilla med Elsas värld (som förövrigt är galet bra, precis som jag förväntat mig!)
Sen blir det sängen för min del, helst 20-20.30 om jag får bestämma, men sen om det blir så är en annan sak!

Hej så länge!


Jag vill ha sommar! Jag vill ha sol! Jag vill vara brun...

KOMMENTARER


Jag vill också ha sommar. Riiiix! <3

2010-11-19 // 13:10:36
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: