Helgen

Sorry for bad update...
Har i alla fall varit på Kupolen på fredagen med Maritza & Martina. Fick hem en najsig kavaj ;D Äntligen! hihi
Sen åkte vi hem och kollade på Idol (GAAAAH VAD OLLE ÄR GRYM) och sen sussade vi.

I går gick vi tillbaka till Kupolen för att studera en billig klänning som tyvärr var slut...
Sen åkte jag hem. Kul att få spendera tid med dom i alla fall, känns inte som det blir så ofta nu tyvärr, och det är inte okej. Skolans fel...

Idag kom farmor på besök. Jag hade tänkt åka på julskyltning också men jag mår inte så bra idag tyvärr...
Vaknade med ont i halsen och nu har jag ont i kroppen och är snorig, så jag tog det lungt. Måste bli 100% frisk tills onsdag! Får se om det blir någon APU imorgon, just nu känns det som om jag bara kommer bli värre om jag åker till ungarna som är sjuka hela tiden... We'll see!

Nu ska jag hur som helst sova! Hörs imörö!


KOMMENTARER


Olle är grymmast han måste bara vinna IDOL det sa jag när han klev in i auditionrummet!

2010-11-28 // 22:23:05

hahah ♥ på bilden och sommaren!!!

Längtar dit, då kan vi vara med varandra HUR MKT SOM HELST!!!

2010-11-29 // 18:28:54
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: