Booooooooooooooooooring

Det blev att vara hemma idag. Inte för att jag klagar, eller joo, lite gör jag faktiskt. Det är så fruktansvärt tråkigt när alla andra är i skolan mm. Blä! Hur som helst så ska jag bli 100 frisk nu! MÅSTE ! Om det så ska vara att jag måste göra slut på 5 toarullar!
Snart ska jag städa rummet, kan ju lika gärna göra det när jag inte har något annat för mig. Och det behövs ju verkligen också! :')
Sen ska jag försöka hitta en outfit till onsdag! P-A-N-I-C-!-!-! Höhö, vi hörs!


KOMMENTARER


Krya på dig älskling! Ses på onsdag! :')♥

2010-11-29 // 15:44:17

åhh de där bilderna hade jag nästan glömt! ;D



Åk inte till APU:n, get well instead!! haha

SNAAAAAAAAAAAART!!! ♥♥

2010-11-29 // 18:31:33
Berit Samuelsson - stolt delägare av www.hippt.blogg.se http://hippt.blogg.se/

Goddag, käre du!



Mitt namn är Berit Samuelsson och jag skulle vilja varmt välkomna dig till min hippa blogg som jag och två andra bloggkollegor Ole-Bert och Hjärtrud driver. Vi är oerhört tacksamma för att bloggvärlden har accepterat oss som är femtioplussare, alltsa gett oss en ny plats i samhället. Vi vill skapa en ny generation med starka femtioplussare. Du verkar vara en hipp tjej som gör att jag känner mig stolt över dagens ungdom. Ser i din header att du har träffat Månsan, åh så trevligt! Själv, träffade jag faktiskt Gunde Svan på Bodens ica här om dagen! Ha det nu väldans bra, käre du.



Varma hälsningar,

Berit Samuelsson,

Stolt delägare av www.hippt.blogg.se



HA DET!

2010-11-29 // 18:51:56

Nej stackare är du sjuk. Krya! <3

Har lagt upp ett videoklipp med Erik Linder om du är intresserad, lite småflummig sådär!

2010-11-29 // 21:31:33

är oxå sjuk just nu! men du får krya på dig!

2010-11-30 // 11:00:36
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: