ASUUUM!!

Dagarna hos Mariella har varit amazing!
Vi har lagat vår egen mat, supergoood!
Gått på stan har vi hunnit med, haft myskvällar och ätit massa onyttigheter, åkt spårvagn till Hageby centrum och hämtat tårta, kollat på braiga filmer (FET tumme upp för Eclipse!) och skrattat tonvis!
Martina och jag hade tre riktigt sjuuuka och mogna konversationer på fb också, helt sjukt vad jag skrattat!
Kärlek på Gotlänska! Lite i och e här och var sådär. Höhö!

Igår när vi skulle med tåget hem fick vi massa panik. Klockan var ställd på 07.45 trodde vi, tåget skulle gå 09.33. Men ja, efter att jag gått på toa och kollat på mobilen på klockan två gånger (jag reagerade inte första gången) så stod klockan på 09.03! Gissa om alla flög upp då! xD Men 09.10 var vi på väg till stationen, och vi hann! Tåget kom in precis när vi kom typ! OBOY säger jag bara! Be careful what you wish for... :')
Sen skulle jag hem till mormor och morfar och äta direkt när jag kom fram så jag fick låna duschen där! haha


Fetig med ångest av att behöva åka hem! Segt att gå upp till lekis idag också... (det lät som om jag gick där, och man undrar ju ibland... haha)
Lite bilder också, fler kommer nog senare!


KOMMENTARER


♥♥

2010-11-08 // 20:28:58

I löööv youu ♥

2010-11-08 // 20:51:24

Två feta tummar upp till Eclipse, fan jag drömde om Rosalie, Jacob och Carlisle inatt...Det var stöört!

2010-11-09 // 15:02:39
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: