Fun!

Jag måste säga att sista lektionen idag var sjukt kul!
Rita, gissa, spring och Så ska det låta, grymt! Och alla kan ju hålla med att jag sjunger så OTROLIGT fiiint! Men äh, det är bara ställa sig upp och sjunga! haha.

Min mobil är ju som den är också. Nu går det inte att skicka sms, eller nu kanske det gör det, men förut gjorde det inte. Och alla sms som andra skickat kom för en timme sen eftersom jag startade om den, blää! Som jag sagt förut så börjar den nog gå mot sitt bäst före-datum...


KOMMENTARER


Åh så ska det låta gjorde vi förut på musiken i nian, så KUL!! :D



Min mobil hade ingen teckning idag men sen när jag startade om den funkade det (Y) haha

<3

2010-05-10 // 19:54:03

Dagens teknik är verkligen super!

2010-05-10 // 21:46:09

haha, ok :P

Jag kan ju lära er några ackord på gitarren till en låt så att ni oxå kan spela och sjunga <3

2010-05-11 // 13:49:53

Hatar mobiler som krånglar hela tidnen. tacka vet jag nokia 3310 aldrig krånglat :D

2010-05-11 // 14:19:14
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: