Rix Fm festival i Falun

Yes, åter igen är det sommar! :D
Denna dag var jag i skolan för att ha idrott för att sedan åka hem till systrarna och fixa mig samt äta lite mat. Sen drog vi in till Falun och gick runt där och kikade. Knäppte lite kort och sen blev det dags för intro & quiztävling. Självklart vann man en tröja, eller två, men en fick Mariella ;D Tommy kände igen oss också antar jag. Han är freen den mannen!



Apollo träffade vi vid scenen också, och han kände igen oss från Sommarkrysset ;D Rasmus var också där med Anna så vi sa hej till honom ;D

Sen knäppte vi massa busiga kort, fick gratis korv & glass, var med på godisregn, kikade vart hotellet låg. Och just ja, vi tog kort med Camp Rock gänget också! ;D

Sen blev klockan helt plötsligt 19 och festivalen drog igång. Lite död publik ett tag men sen hände det något. Och Eric var helt klart bäst! Och Apollo! :D Vi hade så snygga skyltar till dom. (Or not xD) Vi kände oss lite kriminella där ett tag! HAHA xD Sen kan man ju bara säga dreggelvarning på Anders! haha xD

 

Efteråt drog vi ner till hotellet. Anna och Alicia satt där så vi snackade en stund innan de åkte och vi stannade kvar. Såg Eric komma men vi gick aldrig fram, det var så mycket folk där redan och han gick direkt in. Vi såg hans dansare i ett fönster sen försvann dom och sen såg vi dom i ett annat fönster. Det visade sig att det var Erics rum för helt plötsligt stoppade han ut huvudet och vinkade och gav oss en slängpuss. Han fick en tillbaka. Sen kom han ut och åkte iväg till efterfesten. Men först hann han ge oss en till slängpuss och en tutning. Mys! Ser sjukt mycket fram emot konserten! :D

Vi stannade kvar en stund och knäppte kort. Sen drog vi hem vid typ 23-tiden ;D Mysig dag!

Och vi blev filmade massor! Hittade en skön bild, dock ser jag helt galen ut xD

 

Och jag får damp när textstilen ändras, fråga mig inte varför...


KOMMENTARER


hahah asså BÄST! :D

<3!

2010-06-08 // 16:54:14

thaanx ;D

hahah gör så (;

<3

2010-06-08 // 18:11:48

Sounds underbart!! :) åh, visst är Anders het nu :$ <3

2010-06-08 // 18:40:53

JAA! :)

Hahah, det blev dom säkert :P

2010-06-08 // 18:53:25

HAHA så tokigt det kan bli, jag tänkte att det var för två dagar sen och då skrev jag två år sen istället xD Ska ändra på en gång, haha x'D

<3

2010-06-08 // 20:36:27

Låter som en toppendag, hoppas jag kan få vara med en sådan superdag i V-ås om ni dyker upp där! =)



Eric är grymmast live, och så sjukt snäll person! :D

2010-06-08 // 20:38:07

LOVE YOU <3

DET VAR UNDERBAAAAART!

2010-06-08 // 23:15:42

Glass är då aldrig fel. :P

2010-06-11 // 16:51:32
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: