Västerås & Ludvika 1-3 Juli

Korfattat och i stora drag, here you go! ;D

Rix Fm Festival i Västerås 1 Juli

Vi kom till Västerås ca 11.30 och parkerade väskorna vid scenen sen gick vi runt på stan.
Vid 13.30 öppnade Lilla scenen, som den här gången var på stan jobbigt nog, så man fick springa emellan.
Men vi spenderade nästan hela tiden där. Livespelning samt signering med Broken Door, quiz-tävling, intro-tävling (jag har nu alla tre färger på rix t-shirtarna :D Och en rix fm festival-cd eftersom jag & Martina fick tävla mot varandra), signering med Star Pilots, ett kärt återseende "Vi måste ta en ny bild, eller hur?" hihi. Och självklart signering med Ola! Fett söt, hatade gruppbilden på oss som vanligt :') "Melodifestivalssoffan" haha
Var med i "Dagens leende" också. Så himla fejk xD Och tror nästan jag vann något för det var ett nummer som ringde mig vid 19.30, men jag kunde inte höra vad de sa för det hela hade dragit igång, tyvärr... Men inte led jag för det!

Vid 19 drog det igång och vi var fett på! De bästa till sist, nämligen Apollo Drive, Broken Door, Star Pilots & sist men inte minst Ola. GALET bra!
Efteråt blev det lite snack med piloterna som diggade vår skylt, och vid ca 23 åkte vi till systrarnas bror och sov.






Eric i Ludvika 2 Juli


Yes, kom hem vid cirkus 16.10 och då åkte vi hem och fixade oss och åt. Sen kom Elin och hämtade upp oss och sen drog vi till Ludvika (: Typ inge folk vid scenen så vi ställde oss längst fram. Vid 20 kom Månsson all stars (gryyyymt) och Style. Fett bra vi är på att stötta dom!
Och vid 22 kom äntligen Eric, som vi hade väntat på. Dock en besvikelse för det var bara light, men det var grymt det som bjöds! Tog slut så himla fort. Och inte fick vi träffa honom heller utan han gick iväg, med luva på huvudet och med vakter omkring sig. Så vi blev lite besvikna. Så vi åkte hem och sov.




Ola i Ludvika 3 Juli

Vaknade, fixade oss och åt mat sen drog vi in till Ludvika igen. Denna gång "slapp" vi betala inträde. Vi var lite busiga, men ofta man går ut och betalar om de inte säger till en. Nejnej, vi satt kvar vid scenen så fint. Och alla hade rosa band medan vi hade kvar våra gröna (Y)
Lasse Berghagen (tycker det är fett coolt att jag sett honom in real life!) soundcheckade och dissade Martina lite. Vi ville nämligen ta kort men han hörde inte så han fortsatte mot hotellet och skakade hand med någon. Elin började springa, och jag fattade inte varför men sen såg jag, det var ju Ola han skakade hand med. Han gick in och jag skrek "OLA" Han vinkade i alla fall ;D
Vid 20 kom Lasse tillbaka och jisses vilken Allsång, kul! ;D
Sen vid 22 kom Månsson All stars igen och vi är såååå grymma på att sjunga med! Sen kom Ola ut. Vi hoppade, sjöng och skrek, och han hade gylfen öppen. Lite kul xD hihi.
Sen blev det signering och han var söt. Dogge Doggelito spelade medan. Fett grym!
Sen gick Ola "Ha det bra alla M:or... Och Josefine!" haha <3

Vi gick till hotellet och hängde där och en Robin "16 år" kom fram och snackade. Galet snygg. Och vi kramades, och hans lukt fastande på Martinas axel (förmodligen i ölen som vi fick över oss eller nått) så vi sniffade lite på henne :D



Thanks , I love you <3



KOMMENTARER


Så sjukt roliga dagar!!

Älskar att bara flänga runt så här!! :D

<3

2010-07-07 // 23:51:31

SÅ GRYYYYYYYYYMT! :D

2010-07-08 // 00:03:58

Ser ut som härliga dagar! :D

2010-07-08 // 12:10:03

Ni verkar ha haft det jättekul! :D såg väldigt roligt ut må jag säga ;) <3

2010-07-10 // 20:34:43
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: