Home sweet home

som man brukar säga. Och det stämmer ju! ;D
Efter en helt underbar vecka med massa sol och bad så känns det faktiskt bra att vara hemma.
Bortsett från att jag varit med om det värsta åskvädret någonsin så har vädret varit på topp. Hela Gotland blev strömlöst på lördagen, just den dagen vi åkte in till Visby för shopping! :')
Annars har vi besökt Fårö, Blå lagunen (ETT MÅSTE!!! Underbart fint), Visby & så Burgsvik där vi bodde. Och massa andra ställen. Kneippbyn på söndagen blev det också då Nickelodeondagen var där. Mycket mysigt. Fast vi satte oss på avstånd och njöt av musiken.
Och att vara på samma strand som Sissela Kyle och Orup är inte så pjåkigt. Och även handla samtidigt som Orup, och ja, jag vet vad han kör för bil ;) HAHA xD

Nu är jag trött och ska sova tidigt hade jag tänkt.
Bilder kommer i massor när jag lagt in dom och fixat dom! Så ni får läsa om det här och föreställa er bilderna helt enkelt.

Kram!

KOMMENTARER


INTE illa och se Orup ;D hahah. Ser fram emot bilderna :) hihi

<3

2010-07-21 // 21:54:25

"han peta sig i näsan" hahah x)

ska bli kul att se bilderna sen :)

<33

2010-07-21 // 22:32:50

vi får hålla sms-kontakt! ;'D

<33

2010-07-21 // 22:47:59
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: