Vill inte, vill inte, VILL INTE!!!!!

Jag antar att jag lär börja packa snart, eller åtminstone ta fram allt som ska med!
Men jag vill inte. Jag vill inte ha morgondagen. Jag vill inte fjällvandra!
Är inte ett dugg pepp på det. Jag menar, hur lockande låter det att gå uppför ett fjäll, 10-15 grader på dagen, med 10 kg packning på ryggen och sova på backen. BLÄÄÄ! Jag fick nog utav det på Gotlandsresan, men det är väl lika bra att få det gjort! Och gissa om att jag kommer vara glad när jag kommer hem! Trött men glad!
Lika bra att göra det bästa utav situationen ;D Det går nog fint! Bara jag vet exakt vad jag ska ha på mig/med mig...

Klockan 07.00 ska jag vara utanför skolan, och ja, trött är bara förnamnet. Men hey, 4 timmars bilresa=4 timmars sömn om inte annat ;D
Så i kväll ska jag pyssla med allt inför resan!
Hörs när jag kommer hem på onsdag, om jag orkar, annars blir det en uppdatering på torsdag!



KOMMENTARER


have fun, ska uppdatera dig om live-löpet om det går ;D



DARIIIII!I!II!I!I!I!I!IN! fick bara lust! :D

<333

2010-08-22 // 18:42:14

Ha så kul, snart är det gjort :)

PUSSS

2010-08-22 // 19:03:07
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: