Tha Kupolen

Efter en slapp dag i skolan där vi treor fick vara faddrar för ettorna och sedan planera lekar som vi ska leka imorgon så fick jag sluta vid 11.45. Så vid ca 13.00 kilade jag iväg till Kupolen och mötte upp Martina.
Där blev vi hela dagen. Bikbok öppnade idag! :D Massa fint fanns det där, men jag köpte inget, mycket folk, trångt och inga storlekar som passade :P
Men jag kom hem med ett par byxor, en BH & en deo! haha
Fikade gjorde vi också när mamma kom, sen pratade jag och Martina om allt och ingenting medan mamma gick runt. Mysigt! ;D

LÖRDAG!!! :D



KOMMENTARER


LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRDAAAG! :D:D <3

2010-08-19 // 20:04:31

snygg bild hörrudu! hahah

myyys dag! :)



LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRDAG!! :D:D

<3

2010-08-19 // 21:17:52
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: