Only you can save me

Jag vet inte vart jag ska börja...
Kanske med att jag kom hem redan igår kväll, det är väl en bra start?
Fy vilket väder, jag har aldrig varit med om något värre!
Första dagen var riktigt mysigt, men andra? Aldrig mer.
Det började med att vårt tält var pissblött och det rann in vatten så allt var blött. Vi böt tält sådär 06.30 på morgonen och när vi sedan fick lov att gå upp på toa vid 9-tiden så var det nerblåst, och våra väskor låg där. Ja, det var storm!
Knatade 5 km till en stuga och hängde upp alla kläder där, och det visade sig att mer än halva klassen hade gått fel så de var vid en annan stuga, kul för dom!
Vi beslutade att åka hem redan igår eftersom vädret var hemskt, och allt i min väska var pissblött! (Pappa kunde vrida ur min lilla handduk ganska så mycket när jag kom hem) När vi sedan skulle möta upp de andra vid stugan de var vid så var inte de klara, men vi orkade inte vänta, vi var blöta rakt igenom och frös som tokar om vi stod stilla så vi fem som var klara knatade neråt och försökte hitta någorlunda torra kläder, vilket blev min fleece-tröja och underställsbyxor (Y)
Det var som sjöar när vi gick, ni vet såna här spångar som ska gå ÖVER vattnet, de var under vattnet med flera cm så man fick ju stora sjöar i skorna.
Fatta glad man var när man kom till Donken i Mora och fick sätta sig inne och äta i värme! (Ja, i underställsbyxor xD)
Dock stannade Ida & Matilda kvar där uppe tills idag, och jag fattar fortfarande inte varför! USCH!
Nej, detta kan vara det värsta jag gjort i mitt liv, pga vädret. Ni förstår nog inte hur hemskt väder det var! Men nu är det gjort! :D Kul att min mobil blev fuktskadad på köpet och jag fick inte på den på hela dagen igår fören jag nästan var hemma! Skärmen är helt cp, men den funkar nu i alla fall. Hur länge är ju frågan, och jag hoppas de får in mobilen jag vill ha snart så jag kan beställa den!

Och eftersom vi kom hem en dag tidigare så var vi ute idag också, fast det blev mest bilåkning (Y)


Fin natur! Och jag önskar att det hade varit fint väder så man hade fått stannat de tre dagarna!

Njupeskär! :D


KOMMENTARER


men fyfaan! Hoppas du inte blir sjuk nurå ;) Puss

2010-08-25 // 15:04:38

Ja, hoppas han kör den!!! ;D



fyfaaaaaaaaaaaaaan!

<3

2010-08-25 // 17:43:32

hahah jag fick sån lust att pyssla med bilder så det blev en ny header ;D

<3

2010-08-25 // 21:59:29
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: