Darin i Bålsta & Nickelodeondagen

Vid 7.30 ringde klockan och jag hasade mig ur sängen och såg att Elin inte skulle komma fören vid 9 till Borlänge så jag segade mig lite extra. Strax före 9.30 kilade jag iväg till Ica där Elin och systrarna skulle hämta upp mig!
Sen brummade vi iväg till Bålsta med bra musik på hög volym!

GPS:en visade nån sjuk väg ut i skogen så vi vände och följde skyltarna istället och efter mycket om och men med parkeringsplats så hittade vi tillslut en och promenerade till köpcentrumet och ut till scenen där Darin skulle vara. Timoteij var där klockan 12 men vi var inte alls intresserade utav dom så vi lät småbarnen komma fram.
Rasmus var där också så vi sa hej till honom "Tjena tjejer, såklart att ni är här!"

Sen vid 13 kom Darin ut och vi hamnade längst fram. Vi sjöng och hade kul! ÄLSKA MICROPHONE! Fick även sjunga lite i micken på den låten. Sen sjöng han Lovekiller och You're out of my life också.
Sen skynade vi oss till signeringen och kom rätt långt fram. Pratade lite med Rasmus där också, Gotland, 17 bast, cykelsemester, blablabla, haha xD
Darin var tötis, knäppte kort och så, "Vi kommer till Skansen sen också" "Gör ni? Grymt, då ses vi där då!"



Efter detta skyndade vi oss till bilen och körde vidare mot Barkarby för att hinna med pendeln som gick 14 som skulle ta oss till Stockholm central och sen bussen vidare till Skansen. Hann gjorde vi, och vi gick in i VIP-entrén och var framme vid scenen några min innan det hela skulle börja vid 15. Stressigt vare, och mycket folk var det där. Sugiga platser fick vi (tur att vi inte betalade inträde) men vi kom längre och längre fram. Vi splittrades mitt i smeten också men jag och Martina stog med varandra. Sen började det spöregna och flera stack så vi kom typ längst fram, kanoners! Röjde på, galet kul! LAZEE!!!
Darin kom ut och körde Step up, Lovekiller. Vi trodde att Darin såg oss från scenen men vi var inte helt säkra.



Efteråt så blev vifem igen och vi ställde oss vid staketet där Darin & Timoteij hade signering, hatar såna! Pratade lite med Rasmus där också, och sen kom Darin. Han sa tydligen nått som "Jag såg några av er" *pekade på mig och Martina* så vi såg rätt om vi ska tro på Maritza! haha
Signerade skivan igen "Två gånger idag" x)



Sen började det regna massor igen. Vi gick runt allt och kollade om vi skulle se vart de gick ut någonstans men kom till stället de signerade på igen, men helt plötsligt stod Darin där "Nämen, där är ju Darin" xD Sa hejdå.
Elin ramlade och vi skrattade och vinkade hejdå till Darin. Sen sa vi hejdå till Rasmus och knatade iväg till Grönan.
Det var ju Sommarkrysset så vi tänkte att vi skulle få se några artister men det var dött. Vi hörde i alla fall Brolle repa, och en rosa limmo såg vi, tydligen så åkte Gry i den ;)



Sen gick vi och åt och sen gick vi tillbaka till Grönan men det var lika dött så vi åkte hemåt istället. Darin poppades på hög volym och vi sjöng högt och hade kul! Ville verkligen inte hem...
Mycket mysig dag! Och vi får tacka Nickelodeon för inträdet! haha



KOMMENTARER


Grymt eller vad!?!?! :DDD

<3

2010-08-22 // 15:05:47

HAHAH, eftersom ingen annan hörde att han sa så, så börjar tro att jag hört fel...men är heeelt säker (nästan!!) haha att han sa så x)



Grym dag!

<3

2010-08-22 // 16:52:48
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: