AAAH!

Det här känns inte bra, inte bra alls...
Det här med foto tar knäcken på mig! Jag menar, 36 bilder ska tas, och jag har noll inspiration.
19 bilder är kvar utav filmen och nu är min fantasi nere på -723186237 (neej, jag skojar inte)
Problemet är att det ska vara klart imorgon! GAAH!
Snart skiter jag i det här. Får ta med mig kameran till skolan imorgon och se om jag får lite tid över där så jag kan fota. Behöver mer bilder till känslor, och konstfoto. Tycker själv att jag inte fått ett enda bra kort, men det är väl som det är...

Intressant inlägg I know, men jag måste få skriva av mig.
Nu ska jag fixa klart Rättskunskapen så den blir klar tills imorgon i alla fall, bajs på allt som handlar om skola just nu...

KOMMENTARER


Hoppas det fixar sig med bilderna..!

Skolan kan ta å brinna upp nu eller nått... vad som helst...

<3

2010-04-21 // 20:27:28

Trött på skolan nu jag med. :P BAJS PÅ DET!

2010-04-21 // 20:52:48

Tips ¨på bilder med känslor: Fixa ett rött glashjärta att hålla i handen, sedan om du kan få möjlighet att redigera gör att utom hjärtat svartvitt.

2010-04-21 // 21:19:57

Sjalva resan har ju varit as bra, och jag har haft roligt .. Men att vara kvar har nu, kanns hemskt .. Det ar verkligen jobbit att inte fa veta nar man kommer att komma hem igen ..



& JAG SAKNAR JU ER DAR HEMMA!



Ta hand om idg, och allt det dar med skolarbeten & fotogrejen kommer du att fixa galant =))) <33

2010-04-22 // 05:05:27

Tack! :D

2010-04-22 // 18:35:42
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: