Oh happy days!

Snorat & hostat hela dagen idag, men jag klagar inte ett dugg. För jag är pigg, det är helg, jag har knappt några vanliga skoldagar nästa vecka utan bara roliga aktiviteter, jag är ledig på måndag. Och bäst av allt, jag har fixat APU plats! Det är en stor lättnad att inte behöva tänka på det mera :)

Nu ska jag bara fousera på att ha en rolig helg. Borlänge marknad, bus med systrarna och bara ta det lugnt!
Livet är bra härligt ibland, och jag mår på topp!



Och jag älskar bilden! Visst man ser ut som jag vet inte vad, men hur kan man inte tycka om den, jag menar, se på oss! x) haha! Kristianstad i somras, härliga tider :D Synd bara att Mariella inte syndes så bra...

KOMMENTARER


svar: bra josefin!! du är den första som håller med om att han är snygg :DD hahaha !



jag ska förmodligen på ngn av körslagets lördagarna, inte fått bekfäftelsen än men jag hoppas :p

2009-09-18 // 17:48:21

svar: ja :D har ni beställt biljetter ?isf till vilka?

2009-09-18 // 18:00:27
martina

Love it!! :) <33

2009-09-18 // 21:32:37
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: