Funny things

Jisses vilken rolig dag! Vi har nämligen varit funtionärer för en friidrottsdag för funktionshindrade. De är så söta!
Visst var det massa strul från början men det gick bra tillslut. Jag var nämligen sjuk när de hade informationen förra veckan och trodde att jag skulle vara med Mathilda och Sofia, men inte då... Jag skulle tydligen ha uppvärming med Johan och Marcus, och ingen utav oss visste om det! Så vi fick hitta på lite när vi väl stod där med 250 pers stirrande på en x) Sen trodde jag att jag skulle få ha Kast med liten boll, men fick offra mig och ställa mig vid en annan station helt själv, men det gick bra :)
Prisutdelning var det också som vi fick sköta om, och det var kul att se alla glada miner :) Jag skulle lätt kunna göra om det här nästa år!

Träffade även Mändy på Kupolen idag, myys! Satt på donken i en evighet och kollade sedan runt. "Jag tar den färglada" "Ja gör det, då tar jag den svart/vita!" x) Nej, ni fattar inte, och tur är väl det! HAHA!

<3

KOMMENTARER


Det lät ju kul! ;)

<3

2009-09-23 // 18:57:52



HAHAHAHA !

.. fyfan vad kul!



PIFFAR TILL HÅRET



2009-09-23 // 19:29:23

Svar; vet du!? :O Jag har faktiskt funderat på det! (a) gick igenom tågpriser och så till alla ställena igår... och Falun var faktiskt ett utav dom billigaste ställena att åka till, om man bokar biljett nu! :O haha men tror tyvärr inte mamma och pappa har lust att släppa iväg mig själv till Falun en onsdag för att gå på det... :( haha

2009-09-23 // 19:31:24
Anonym

I love you too darling <3

2009-09-23 // 21:14:06

Mjo iofs... ;) haha Ja det hade vart jättekul verkligen! Men kanske får satsa på att träffas på Körslaget eller nåt istället!? :) Tror dom hellre släpper iväg mig på det faktiskt... x) haha

<3

2009-09-24 // 18:16:26

Ja, det får vi göra :)

<3

2009-09-24 // 19:38:16
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: