zzz

Någon som är slutkörd? Jajamen... Satt över till 16.15 idag i skolan pga matteprov som var något svårt. Och inte nog med det så hade vaktmästaren stängt av våra blippar så vi kom inte in på våran enhet= jag kom inte in till mitt skåp. Härligt va? Så jag fick gå och hämta Magnus, matteläraren. Och det kanske inte är det lättaste för honom att lämna rummet med 5 pers som fortfarande skriver prov... :P

Anyway...

Tycker det här är en otroligt mysig bild, det glänser fint x)
Nej, det jag ville säga är att jag längtar tills 2 december! :D

KOMMENTARER


mäh! då kommer jag på en gång!! ;p

nä jag har aldrig varit och tränat på gym :o inte vad jag vet iallafall :p



jaa massa minnen <33

Längtar också, så SJUKT mycket!!!

<333

2009-10-07 // 19:46:56

Haha, ja om det nu är på riktigt så är det läskigt :P

2009-10-08 // 08:34:57

Saknar Månsan, <3

2009-10-08 // 14:53:27
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: