Gårdagen

Jag hade en riktig mysdag igår.
Först afrodans med mamma, Mariella & Martina. Det var riktigt roligt faktiskt. Intervjuade blev vi också :')
Sen åkte vi hem till systrarna och myste där med singstar och allt, sen blev det körslaget.
Otroligt tråkigt program egentligen, men vad gör man inte för att stötta sina idoler, haha!

Nu sitte jag och kollar igenom bilder och videor från framför allt sommaren. GALET vilket bra år vi har haft. Jag blir massa blöt i ögat när jag ser alla fina dagar!


Ni är bra <3

KOMMENTARER


JAG ÄLSKAR DIG MYCKET, om du inte visste om det! <3

inte någon annan människa på denna jord har jag lika roligt tillsammans med som jag har med dig!

Om det fanns ett pris för världens finaste människa, hade jag gett den till dig!

Finare hjärta, sötare vän, & roligare människa finns inte.

Jag är glad att du finns i mitt liv. Jag är glad att just den personen är du.

Alla fina dagar med dig, är dom som betyder mest för mig. Det är dom dagarna jag kommer minnas & se tillbaka på med ett stort leende på läpparna och veta att det är kärlek <3

Jag älskar dig, och det skriver jag med från djupet av mitt hjärta.

Mitt livs minnesvärda & betydelsefullaste ögonblick var när vi träffades första gången.

Den dagen blev jag förändrad. Lyckligare. Gladare.

Tack för så sjukt underbara minnen <3

Detta året har varit det bästa i mitt liv!



KÄÄÄÄÄRLEEEEEK !!!





2009-10-18 // 15:17:39

haha ja xD



Vi är inget utan dig! <3

Håller med Martiza till 1000% !

ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET! <333

2009-10-18 // 19:10:37

haha den bilden är ju BÄST!

2009-10-19 // 16:26:19
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: