Tisdag

Nu kom jag precis hem från frissan.
Färgade bort utväxten och klippte det lite. Jag som håller på att desperat försöka få långt hår ville egentligen inte klippa mig, och även fast mamma inte tycker att det försvann så mycket av längden så tycker jag det.
Visst, hon kanske klippte högst 2 cm, men det är mycket i mina ögon!

Hur som helst. Idag tog jag även gris-sprutan, så nu är jag förhoppningsvis immun mot det.
Har galet ont i armen nu och kan knappt lyfta den, men jag biter ihop, jag är ju trots allt van att ha lite ont i vänstra muskeln det senaste året ;)

KOMMENTARER


Det är bra att du "biter ihop" och inte "bryter ihop" HAHAHA x) <3

2009-11-24 // 18:50:20

Hejsan!

Jag är en av Sveriges nästnästnäst största bloggerska =)



Jag har en liten frågestund i min blogg så skulle vara väldigt trevligt om du ville ställa en fråga =)



kram på dig / C

2009-11-24 // 19:00:46

hahah jag tycker också jämt att det syns jättemycket även om jag bara toppar mig! :o haha xD



<33

2009-11-24 // 20:45:38

Jag borde också vaccinera mig, ska ju börja praktisera på måndag ;)



Nya bilder på min blogg, kolla in, kommentera! =)

2009-11-25 // 15:23:14
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: