Nam, nam!



Jag vet att ni vill smaka! haha!


Jag känner för att springa och köpa en trisslott också. Efter Kupolen (som jag ska blogga om sen) så åkte vi till julskyltningen i Falun, där jag hittade en skinnjacka som kostade 400, men som jag fick för 319. Jag fattade inte varför det blev billigare, men när vi gick ut stod det "20% på alla jackor" haha
Sen spelade jag, mamma & pappa på chokladhjul för skojs skull. Jag tänkte bara "Ja det är ju kul för den som vinner..." Och så säger han "Första vinsten är nummer 30" Jaha, vad kul tänkte jag, men märkte att ingen ropade. Då kollade jag ner på mina 3 nummer och visst stod det 30 där. Hur stor är sannorlikheten? Ones in a lifetime! haha, MUMS!

KOMMENTARER


WIHOO!! hahah :D



<33

2009-11-29 // 19:18:35

Haha, det händer bara en på miljonen :D

Det va tur att du spelade då x)

<3

2009-11-29 // 19:29:59

Åh, jag vill ha :P

Vilken tur du hade! <3

Puss

2009-11-29 // 21:58:15
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: