Movietime

Nu har jag äntligen sett "The Hangover" eller "Baksmällan" som den heter på svenska.
Mycket rolig film ;) Sevärd!


Jag tog en sväng in på biblioteket efter läkarbesöket för att låna fjärde Twilight-boken.
Sökte på datorn efter den och såg en som var inne, så jag gick till hyllan och letade, men inte hittade jag den inte...
Gick tillbaka till datorn och kollade igen. Tror ni inte att det stod att det var en ljudbok då? Ja, nog blir man sur! haha
Jag är helt såld på böckerna, SÅ GALET BRA! Läs dom!


KOMMENTARER


nej det har jag inte :P Hörde den första gången i idol..

2009-11-12 // 16:10:41

Ja den är så fiin! :')



så galet bra film!! :D



<33

2009-11-12 // 21:15:48

HAHAH xD Du höll väl på att göra det också :p



Ja det måste vi!!!! :)) <33

2009-11-12 // 21:54:04
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: