Joy!

Idrott med simning i 25 min, därefter en timme på relaxavdelingen. UNDERBART!
Ångbastu, 3 andra bastun med olika temperaturer, bubbelpool, sköna stolar, bar, djungelfeeling.
Hur härligt låter inte detta?
Ja, jag kommer garanterat unna mig detta oftare!

Har nyss bakat lussekatter med mamma.
EMDs julskiva satt självklart i stereon, älskar den! "Välkommen hem" och "Ängeln" är mina två favoriter :)

























It is sometimes hard to cross that bridge,
try something new, or make that change.
But once you do, you will realize
that things are usually never as bad as we imagine.

KOMMENTARER


Haha jag tycker fortfarande det är för tidigt och börja lyssna på den :p har inte gjort det än, men nästa helg, då kanske det börjar bli dags :P haha



<3

2009-11-20 // 16:52:49

åhh har ni redan bakat lussekatter, vad kul! :D ÄLskar också de låtarna!! :D <33



sv; jaa det lär vi göra!!!! :D

<333333

2009-11-20 // 18:39:20

så mysigt! :D<33

2009-11-21 // 12:26:50
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: