Valbo 14/11-09

Ja men då tar vi tag i det här då! Medan jag lyssnar på MJ så tänkte jag att jag skulle berätta om trippen till Valbo!

Elin kom och hämtade upp oss vid coop ca 8.30 och vi begav oss av till Gävle och Valbo köpcentrum!
Det blev en mysig bilresa med mycket skratt och prat, och vi där bak hade lite svårt att höra vad som sas :P

Väl framme vid Valbo så gick vi runt lite i affärerna och gick på toa. Sedan gick vi och sjöng "Lips". Jag och Martina sjöng "Take a bow" med Rihanna. Och det visade sig att de tyckte att det lät så bra att vi blev uppskrivna på en lista att vi skulle tävla på stora scenen klockan 14 då man kunde vinna Xbox 360 och Lips. Fick en idol-t-shit också



Sedan tog vi en Läkerol påse, (MUMS) och lite andra gratisgrejer.
Vid 12.30 började uppträdande, och Carin Da Silva var konfriencer.
Karolina, Erika, Nicklas och Rabih uppträdde... RABIH SJÖNG YOU ARE NOT ALONE!!! <3




Taggade till 1000

Sedan fick vi fotografera oss med idolerna, och sedan gå och ställa oss i samma kö igen för signeringen...


Rabih var söt under fotograferingen:

R: Vad heter ni?
M: Martina
J: Josefine
R: Jag heter Rabih (haha)

Kramades med dom, och Nicklas gav mig en lång och hård kram, I like! HAHA

Innan vi kom upp på signeringen så kom... EDDIE ! :D
Vi knäppte lite kort där uppe också, och jag kände mig uttittad av Nicklas, men det var väl skit samma, han var söt i alla fall :P



Sen var det lite tävlingar och klockan blev närmare och närmare 14. Vi blev skapligt kissnördiga men vi hann ju inte kissa innan det var dags. Jag och Martina var tvåa. Men väl där uppe släppte allt och det gick riktigt bra faktiskt! Jag gick egentligen inte med för att vinna, utan för att jag skulle bli så otroligt stolt över mig själv om jag gjorde det! Hur som helst så var det massa människor som kollade , och jag såg Alicia och Elin i publiken som jag kunde kolla på :P
Dock vann vi inte, utan en jätte söt tjej vann! Men fick en till t-shirt och 6 idolkort. ERIK! :D


På scenen...

Vid 15 kom idolerna igen, och den här gången uppträdde även Eddie. Man in the mirror blev det då, 2 MJ låtar! :D Fast jag ville att han skulle köra They don't really care about us... :P
Vi orkade inte stå framför scenen så vi stod på sidan om och dansade och sjöng. Vill ni se en snygg bild? Okej då...


Jag sjunger faktiskt med i Erikas låt, about YOU now...

Sen blev det signering igen och även då lite kortknäppning.
Sen ställde vi oss nedanför scenen ett tag innan vi gick och sjöng Lips igen. Sen sprang vi ut då de redan hade gått! :P Men vi orkade inte stå kvar så vi gick och hämtade bilen och då tog vi en mössa, autografblock och jag fick en till Läkerolpåse av en söt kille trots att jag redan hade en... :P

Medan vi hämtade bilen kom idolerna ut, men de gick på en gång så det gjorde inte så mycket. Vi knäppte lite gruppfoton innan vi gick på Donken och åt.

E: "Vad har du för smak?"
J: "På killar?"
HAHA! Bara vi som fattar, SÅ GALET KUL!

Knäppte lite kort även då...


Kärlek! <3


Detta är alla saker vi fick. Massa läkerolsaker, 2 kort, idolkort, armband, mössa, t-shirts, signerat idolkort


Armband, den blåa färgen symboliserar Erik :D

TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR DAG! <3

KOMMENTARER


<3<3<3<3<3<3<3<333333333

VÄRLDENS BÄSTA DAG! :D

2009-11-17 // 15:55:55

RIKTIGT NAJS DAG ! :DD

HAde inte sett den första bilden, haha xD Jag måste ha missat den :p



<33

2009-11-17 // 16:48:33

aa jag såg det! (Y) :D

2009-11-17 // 17:30:17

Haha, okej jag ljög lite..men en av de bästa dagarna :) Inget slår 3 juli :D <3

2009-11-17 // 17:55:36

Puss på den dagen <3

Hade galet kul :D

2009-11-18 // 13:36:29

Jag ska lätt sno lite Erikband när jag går på signeringen ;)

2009-11-19 // 11:46:41
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: