Trött

Jag är helt slut i hela kroppen. Jag vet inte varför!
Visst jag hade friluftsdag igår men så jobbigt var det ju inte. Men när jag kom hem igår somnade jag i soffan och var helt tårögd i ögonen hela kvällen, men ändå kilade jag iväg på träningen med huvudvärk , smart? Nej...

Konsikvenserna fick jag ta idag alltså. Men nu ska jag kila och plugga på engelskan och lyssna på Kevin :D <3

Slänger in en till härlig vårbild från helgen :) Och det är minst lika fint idag!


För övrigt så älskar jag mina jeans leggings (:

KOMMENTARER


Snygging :)<3

Jag älskar mina leggins med :D hihi

2009-03-17 // 17:46:11

Det är så härligt med vår! :D

2009-03-17 // 18:53:07

tack! :) <3

gör de i ett program som heter Windows Movie Maker.

det är ett program som redan finns på datorn, så du kanske också har det ;)



Snygging på bilden där! :) <3

Älskar också mina leggings!!



HELGEN!! :):)

2009-03-17 // 21:39:49

Wohoo!! :) Måns hela helgen, eller nästan iallfall ;P

Haru sett de nya signeringarna med EMD ?

Bl a Gävle, Eskilstuna och Mälardalen x2 :)

Hoppas bara Mälardalen är Västerås!!!



<333

2009-03-18 // 16:43:56
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: