Melodifestivalshelg 21/3-09

Jag tog bussen klockan 09.00 och kom till Kupolen till 09.30 typ. De öppnade inte fören 10.00 så jag satt och vänta i typ 10 min innan systrarna kom och vi skrev under vår fina tavla som Måns skulle få!
Sen öppnade dom och vi sprang fram till scenen x) Där stod vi helt själva tills Elin kom och vi pratade lite och åt munkar :P
Senare kom även Jessica!

Vid 12 kom Molly ut. Sååå fin! Hon sjöng "Så vill stjärnorna" och "Lova mig" från hennes kommande skiva. Så fina! Vilken röst alltså, gåååshud! Ögonkontakt flera gånger och hon flinade till oss när vi tog i för fulla muggar!
Efter det var det singering men eftersom vi inte ville förlora våra braiga platser till Måns så stannade vi kvar, trist I know! Ville gärna gå upp...

13 kom Sarah Dawn Finer eller "Sarah don't find her" som de bakom sa :P Hon körde "Stockholm by morning", "Moving on" & "I remember love" och en hel del ögonkontakt och tummen upp från henne till oss, för vi tog i så bra! haha. Hon tog även Elins kamera som hon filmade med och sa "Vinka till kameran" haha! Finns uppe på You tube nu ;)

Vid 14 kom ÄNTLIGEN Måns eller "Mums mums" Och det kan man verkligen säga att han är, haha!
Han körde "Cara Mia", "Impossible" & "Hope & Glory" alla i akustisk verision, UNDERBART! Och MASSA ögonkontakt och han flinade jätte mycket när han hörde hur högt vi sjöng, haha! Fick öven ta i hans hand ett bra tag :D <3
Han spelade även piano på "Impossible"
Sen sa han när "Hope & Glory" skulle köras att alla skulle ta i och sjunga för det var lite klent, och vi tog i ÄNNU mer! Halsen tog stryk kan jag säga, och nu är jag tjock & har lite ont, haha!

Signeringen:

Måns: Vad bra ni var på låtarna
Martina: ja, vi tog i!
Måns: aa det gjorde ni verkligen, det var jättebra!

Martina gav även honom en teckning av Måns som hon ritat, SUPERFIN!

Måns: Nämen, är den till mig ? Den var ju jättebra ritad! tack så jättemycket! *kram till systrarna*

Sen gav jag honom våran måns-tavla som vi hade ramat in.

Jag:
Den här är också till dig :)
Vi: Det är från oss fyra
Måns: Gud va gulligt, den ska jag hänga upp :)

*Kramar mig*

Vi fick tyvärr inte ta kort där uppe för det fanns inte tillräckligt med tid. Sen kom Caroline Af Ugglas men henne kollade vi aldrig på. Men hon sjöng iaf "Hallå, hallå" & "Snälla, Snälla" (Dålig fantasi) haha. Vi ställde oss i kön till Måns igen för han signerade nedanför kön och då fick man minsan ta kort, men han gick innan vi hann fram så vi sprang ut och väntade där en stund till han och Moh (gitarristen) kom ut.

Där knäppte vi lite kort, och såklart så hade Martina glömt att sätta på blixten när det var min tur så jag fick stå bredvid honom extra länge, myyysigt! haha!

Jag: Vad bra du var idag
Måns: Åh, tack så jätte mycket

Jag: Och du var  bra du var på "så ska det låta" igår också! :)
Martina: Ja, det var kul när du spräckte golvet x)
Måns: ja jusste, haha x)

Måns: Om jag kommer till Dalarna igen typ på en sommarturné kommer ni då?
Martina: JA då kommer vi!
Jag: SJÄLVKLART!
Måns: då kommer ni, va bra :)

Sen fråga vi hur lång han var.
Måns: 1.81
Martiza bara skrek: JAAAA
Måns ba *öhhh?* haha
Jag: Vi slog vad haha x)

Sen åkte han iväg... PUSS PÅ HONOM!!! <33

Sen sa vi hejdå till Elin & Jessica och gick och åt, men då var Elin också där så vi pratade lite till innan vi sa hejdå. Men sen kom hon tillbaka helt skräckslagen
Elin: "Min plånbok"
Jag: "Visst ja, den hade jag helt glömt bort" haha, hon hade lagt den i min väska x) Sen blev det hejdå på riktigt.
Sen gick vi ut och knäppte kort såklart och flummade och pratade innan vi skiljdes åt.

PUSS PÅ DAGEN! Älska <3






KOMMENTARER


Jag gjorde det ju med flit så du skulle få stå extra länge bredvid måns! du får tacka mig en annan gång!(typ när du ska knäppa kort på mig & Danny) HAHA x)



HELT JÄKLA UNDERBAR DAG <3

2009-03-23 // 18:24:26

STOR PUSS på dagen & dig! <3 love you!

2009-03-23 // 18:26:56

åhh, Måns! Om man bara kunde stanna tiden litegrann :P

2009-03-24 // 19:57:04
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: