Kevin Borg 15/3-09

Igår blev det som sagt Kevin Borg! Jag och systrarna som jag hade sovit hos åkte dit till de öppnade och fick en plats längst fram :D
Efter en två timmar lång väntan kom äntligen sötnosen ut! Han körde tre låtar, "Street Lights", "A Hundred Different Ways" och "With Every Bit Of Me" där han självklart tog upp en liten tjej och sjöng för henne :) Hur söt får man inte vara?
Massa ögonkontakt fick man med honom och underbara moments, haha! Och hans hand fick man hålla i också ;)

Sen blev det dax för signering och kön gick ovanligt fort fram :) Väl framme pratade vi lite och han sa att det var jätte kul att komma hit m.m. och jag bara "Det var kul att du kunde komma :)"
Sen blev det kort och så skulle jag krama honom och då *krock* , jag och Kevin slog ihop våra kinder hårt x)
Kevin: Aj... *Gnider handen på kinden* hahah x) och bla, bla, bla :P

Sen stod vi nedanför scenen ett tag tills kön tog slut. En liten tjej skulle knäppa kort men Kevin hittade inte kameran som han skulle kolla in i. Hon stod bredvid mig så jag bara pekade på henne och då såg han.
Efteråt sa han "Tack" *SMILE, tummen upp* hihi (:

Sen gick vi ut och väntade och då blev det *kraaam* (En bättre den här gången x) ) "Tack för att ni kom" Sen *vink, vink*
orkar inte berätta i detalj men det var en superkul dag iaf :D

Och "The Beginning" är superbra :D


                                                                                           Tänk att man alltid ska bli så ful på bild x)


Utanför <3

Sen hade jag och systrarna lite kul i det fina vårvädret :D




Härlig bild va? haha



Efteråt åkte vi hem till systrarna igen där vi fick ett litet fnatt. Helt spontant gjorde vi en liten dikt till en viss person ;)
resultatet ser ni om en vecka, håll ut! haha <3


KOMMENTARER


Kul var det :D

Jag ÄLSKAR hans skiva! <3



Den här helgen kommer äga :)<3

2009-03-16 // 17:34:27

Idag e jag på dåligt humör då e jag negativ hatar Madonna med ugly!

2009-03-16 // 18:15:45

puss på dig med ;)

2009-03-16 // 21:07:50

åhh värsta sommarfeeling på bilderna ju!!

GRYM helg!! förutom att min mobil blev lite skadad... :'( :P



denna helg kommer KNÄCKA!! <33

2009-03-16 // 21:08:22

JAG MEEEEED!!

2009-03-17 // 16:47:27

men vadå ni två är ju hur gulliga som helst på bilden <3

2009-03-21 // 19:55:16
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: