It all comes to an end...

Nu är det så att jag äntligen har kommit hem. Visserligen fick jag sluta två timmar tidigare idag, men jag tog bussen direkt till mammas jobb och så satt jag där och väntade tills hon slutade innan vi åkte och solade.
En hemsk sak hände föresten på mammas jobb, men jag vet inte om jag ska säga det här... Men det är iaf helt sjuuuukt att något sådant ska få hända oskyldiga människor sådär :(

Nu ska jag skriva historian och på uppsatsen, det tar förmodligen hela kvällen och något roligare har jag inte för mig att skriva heller.

Puss / J

KOMMENTARER


såå soft har jag det inte :P jag har haft det jobbigt fram till den här veckan, sen kommer väl alla prov igen... "/ Har biologi-prov på tisdag kom jag på nu...usch



yess ses på torsdag, vi måste komma på nått bra! :)

<33



2009-03-31 // 17:05:36
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: