Skåneresan...

Ojojoj, vart ska jag börja. Skåneresan kanske? Bara i en sammanfattning:

Åkte på onsdagen och kom fram till Malmö på fredagen.
Väl där åkte vi till Folkets Park för att åtminstone se Måns soundchecka. Vid fem kom han dit men innan dess hade vi hunnit med massor, som att bli anklagade för att vara lesbiska av en utlänning? :O haha!
Vi stod en bra bit ifrån scenen eftersom man inte kunde komma in på området. Vinkade till Måns och han vinkade tillbaka sen soundchekade han och vi hoppade, sjöng och viftade med våran skylt. Han såg oss där också, sen lite *dunk,dunk* med armen till oss x)
Måns: Kommer ni ikväll?
Martina: Nej...
Måns: VADÅ NEJ?!

Jag: Vet du en camping i närheten så kan vi komma x)
Sen gick han, och vi tänkte gå, men sen helt plötsligt så var vi inne vid scenen efter många om och men! :D<3

KUNG på scenen och som vanligt massa blickar och skratta från honom :P

Sen på signeringen så blev det lite blabla som jag håller för mig själv.
Måns: Vad gör ni i Malmö?
Martina: Vi är på semester :)
Måns: Ni var i Västerås?
Vi: Jaa :D
sen lite blabla...
Måns: Ni var i Falun också va?
Vi: Jaa
Ja: Och Borlänge :)
Sen lite mer blabla innan vi kramade honom och gick.
Måns: Hoppas ni hittar någonstans att bo nu :P


Lördagen spenderade vi på stranden, och söndagen på stan.
Måndagen åkte vi till Kristianstad och Rix Fm festival!
Det började med Ola-signering. Han var massa söt.

Ola: Härligt. Ni kan den! Det blir allsång ikväll va? :D
vi: *Sjunger på sky's the limit*
Ola: "Högre! Högre!"
vi: *sjunger ashögt*
Ola: "Så där ja!" *skrattar*
Nedanför scenen stod vi med våran skylt, och han tyckte den var grym!

Sen blev det signering med Star Pilots. Vi kommer springades och Micke skrattar, jag visar skylten, Micke gör en slängkyss x) haha! Vi snackar med Tommy och ber han knäppa kort på oss.
Jag: Är du teknisk? :P
Tommy: Om jag är teknisk. Nja, jag får väl med scenen och himmelen och allting.
Jag: Hur lyckas du få med himelen här? :P
Martina: Han lyckas med allt
Tommy: Precis, you get my point! *knäpper kort på oss*


Sen väl där uppe:

Martina: Kolla våran grymma skylt!
Mattias: Shit! Fan vad grym den är, har du sett *petar till Emilio* Ni ska stå och vifta med den här ikväll antar jag
Vi: Vi ska försöka i alla fall.
Jag lämnar fram singeln och ber han signera den till oss fyra.

Mattias skriver *till världens bästa tjejer* hahah x)
Tommy: Ni är inte snabba tjejer :P Förklarar för Micke att han ska agera fotograf.
Tommy: Säg Borlänge på tre, ett två tre "BORLÄNGE" Vi säger hej då till Borlänge och fortsätter signeringen med Star Pilots.

Märkte sen att Tommy hade gått runt och knäppt på en massa folk, bla Snygg-Danne x)

Sen var det signering med E.M.D.
De var väldigt stressade men Erik var söt, det första han sa till mig var "Har du färgat håret? Vad fint det blev" :P

Sen kom det en skur i väntan på att de skulle börja och våra skyltar blev ganska så förstörda :P
Sen började det och vilket drag det blev på Ola oc E.M.D.
Sen efteråt hade Ola en liten signering till.

Ola: "Där är ni med den grymma skylten :D
Sen knäppte vi kort :) Massa mys på dagen!

På tisdagen började vi våran färd uppåt i landet och kom till Ullared, ALDRIG mer säger jag :P Usch vad folk, men nog hittade jag lite saker iaf!
Sen på onsdagen kom vi hem till regnvädret, och det var översvämning på vägarna, mysigt, NOT!

Hur som helst så var det en underbar vecka med systrarna och mamma och pappa! :D

Bilder kommer senare!


KOMMENTARER


Klart vi måste göra om det nån gång!! :D



JAG ÄLSKAR DIG! <3333

2009-07-14 // 17:57:19
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: