Uppsala/Stockholm

Jaha, vad säger ni. Ska jag blogga lite igen? Om förra veckan kanske? :)

Vi åkte i alla fall med bussen till Stockholm och kom dit runt 12. Tog bussen till Gröna Lund och sa hej till Leeniz och satte oss ner eftersom de höll på att filma med kamerorna. Vinkade till Måns som såg oss :) Sen satte vi oss vid den tredje raden, mycket bra platser.
Sen satt vi där och sen gick vi runt på grönan och hittade på Måns som gick runt och filmade "Smartast på Grönan" Sjöng och hade kul "So tell me, tell me NOOOOW" haha <3

Sen stod det inte på innan genrepet började vid 17. Och vi visade Måns våran fina skylt vi hade gjort endast till den dagen. vet inte om han hann läsa hela men han flinade i alla fall. Sen visade vi han våra tröjor, han sa något som jag inte kunde läsa på hans läppar, typ bra eller något. Jag *tummen upp* Han *tummen upp*
"Petter" "Hallå, tjejer. Ni i de snygga tröjorna" *peace* Marie skrattar :)
Sen satte det hela igång och vi hade hur kul som helst. Vi blev filmade en hel del.
Efteråt ställde vi oss till rätta vid scenen eftersom Måns signerade lite. Men han gick precis när han kom till oss. Han står och bli intervjuad och kollar på oss. Suris vakt som tjatar om att han inte kommer komma tillbaka. Vi tår kvar för vi skulle ändå vänta på tåget. Men sen gick vi bakom scenen och då kommer Måns ut, men går bara. Några ropar på honom, han vinkar. Några går och Måns kommer tillbaka.
Jag: Vi har en sak till dig *Sträcker fram påsen*
Måns: Till mig. Nämen, då ska vi se vad det här kan vara då :)
Vi: Neej (ville inte att han skulle läsa där)
*Kollar på bilderna och läser lite*
Måns: Gud vad fint. Jag ska läsa det när jag kommer hem!
Vi: Ja gör det.
Jag: Kan vi ta kort
Måns: Självklart. *Tar kort och kramar*
Jag: Vi ses på lördag
Måns: Jaså ni ska hit då också? Ja det gör vi! :D
blablabla
Måns: Vilka snygga tröjor ni har. Och bilden... *skrattar*(någon avbryter honom)
Jag: Du måste se baksidan också!
Martina visar och säger det högt. Måns skrattar.
Sen skulle han gå.
Vi går och stäler oss och dansar lite salsa x) Sen åker vi med bussen till stationen och tar tåget till Uppsala. Men vi skulle byta till buss i Knivsta. Självklart så hade det bara kommit 3 av 6 bussar så vi fick vänta där i en timme innan det kommer en lokal buss som skjutsar oss till Uppsala. Klockan var då 00.40 när vi kom dit och fick därför GÅ hem till deras syster & pojkvän eftersom sista bussen går 00.30. Kul! Med all packning som vägde bly var det bara att knata de 40 min hem... Sängen blev det direkt och vi vaknade inte fören 14.20 (!) dagen därpå :O

Sen har vi myst i Uppsala med stan 2 ggr. Hittade ett par jeans för bara 99 kr (bild kommer senare)
Picknick hade vi också, och vi gick till Botaniska trädgården en dag. Och allt vad vi nu har gjort.

Sen blev det lördag igen och vi satte oss på tåget till Stockholm igen för ytterligare ett Sommarkrysset.
Kom dit vid 11.30 typ och satte oss på en superbra plats vid mittengången där vi visste att de skulle gå.
Sen var det bara att vänta tills de genrepade och vi hade lite mys. Sen satte vi oss längst fram och efter ett tag kom Måns ut. Vi hade självklart med våan superbraiga skylt. Sjunga i micken fick vi när han genrepade båda gångerna, söten. *Rewind, rewind, back to the summertime*
Såg Vincent Pontare också och vi gick fram, eller jag gick fram och de andra hängde på x) Frågade om jag kunde få hans autograf och självklart fick jag det.
Vincent: Med ph?
Jag: Nej, bara f...
Vincent: fine?
Jag: aah hihi!
Sen tog vi kort och han var hur trevlig som helst. "Blev det bra?" hihi, sctekare <3
Sen satte det hela igång och självklart så var vi med i tv massa gånger. "Hej Ito" haha
När de skulle dela ut blommor så kom Måns till oss (såklart, haha) och tänkte först ge Mariella en blomma (antagligen en var till oss) Men han bara "Neej" och så gav han oss hela buketten istället och behåller den andra blomman. HUR SÖT FÅR MAN BLI? haha!
Niklas Wahlgren bara "Hur många blommor har du fått då?" haha.
Efteråt var det signering med The Poodles. Jacob frågade om vi hade haft kul.
Jag: Jaa, själv då?
Jacob: Ja, jätte roligt! :D

Sen stod vi och vänta på Måns. "Måns din lilla räka. Kom ut nu" Haha, Kicken är bra rolig han. Han skrek på en människa som, tyvärr, redan hade åkt (cyklat) hem. Så honom hann vi aldrig träffa.
Sen satte vi oss på tåget hem och på söndagen åkte vi hem till kära Dalarna igen.

En mycket rolig vecka har jag haft med världens underbaraste tjejer (och Måns :D)

 


Ser ni Marie bakom? :)




DU är galet bra <3

Som ni märker så är de flesta bilderna ifrån genrepet. Jag har nämligen inte fått alla bilder ännu :P Jag är ju så smart så jag glömde min kära kamera hemma :P

Mer bilder kommer. Ska ner och fika, STÅ UT! :)




KOMMENTARER


Magdalena

Måns är allt bra söt han! :D<3 Och Kicken var ju rolig ja... x) haha

Fina bilder föresten! :)<3

2009-07-29 // 18:33:30

Haha jaa, visst är han det :)

Tack!

2009-07-29 // 19:41:13

Puss på allt!! och MÅNS!!!

<33333333

2009-07-29 // 20:36:34

*<3333333*

2009-07-29 // 21:37:00
Emma - Bloggdesign & Foto http://eemmaapetersson.blogg.se/

Sv: Taack, vad glad jag blir :))



Allt bra med dej idag?



Skulle du vilja rösta på mej i en fototävling förresten?

http://patriiciajacobs.blogg.se

Jag är nummer 3 :D

2009-07-29 // 21:41:29
Emma - Bloggdesign & Foto http://eemmaapetersson.blogg.se/

Sv: Åh, vad snällt :))



Samma med mej :D

2009-07-29 // 21:58:25

fixat :)

2009-07-29 // 22:03:10
Maritza

Underbar vecka <3

puss på måns!

2009-07-30 // 00:16:57
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: