Sommarkrysset/Rhapsody

Ja, nu tar jag tag i det hära!

I lördags var vi som sagt på Sommarkrysset. Inte vilka som helst skulle vara där utan nämligen E.M.D. :)
Självklart var vi där. Men det blev snabba planeringar.
På fredagen åkte jag nämligen hem till systrarna för vi skulle fira våran ett-årsdag tillsmamans. Vi skulle bara ta det lugnt så vi satt och spelade Buzz när deras mamma kom och frågade om vi ville på Sommarkrysset. vem tackar nej till en sådan sak? Så på fredag kväll bar vi iväg till Västerås och på lördagen tog vi bussen därifrån till Stockholm. Massa mys och de var söta.
Danny: "Här ser jag några som har rest långa vägar" *kollar på oss*
Erik: "Kup... Borlänge!" haha x)

Filmade blev vi, 3 gånger i närbild, skrattretande x) haha!
Sen blev det snabb signering och Erik var söt, orkar inte berätta allt men han sa iaf såhär "Ni lyser upp hela stället" till oss :P


Igår, tisdag var jag iväg på Rhapsody in rock, fjärde året i rad. Mycket bra!
De började med en MJ hyllning, och det blev lite blött i ögat. Sen flöt det på och det blev mycket skratt och sång. I like it!
Många bra artister var med såsom Jacob Samuel, La Gaylia,Glenn Hughes, Nina Söderqvist m.m. Mycket trevligt.

Ett helt blogginlägg med bilder kommer senare, I promies!

 


 

KOMMENTARER


haha jag kände typ inte igen nån av de artisterna x)

Kuligt på Sommarkrysset!!! :D <333

2009-07-15 // 15:12:56

haha jo jag visste vem La Gaylia och Nina var men inte de andra, men nu vet jag x)



<333

2009-07-15 // 16:11:29

Sommarkrysset var bäst! LÖRDAG! :D <3

Hoppas du hade det kul på Rhapsody :)

<3

2009-07-15 // 16:46:55
Mariella

hehe, ok :)

2009-07-15 // 19:41:26

vem e din favorit i emd?

2009-07-16 // 08:57:30
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: