Pinsamt?

Jag & systrarna ser en mycket snygg kille. Han kollar neråt så man ser inte ansiktet helt, men kroppen var mycket fin.
Vi: OOH, vilken snygg kille! (ej så tyst)
Killen kollar sedan upp...
Han: Hejhej!
Mamma & jag: Hej!

Jo visst kände vi honom, och det var inte vem som helst, utan nämligen mammas kusin! Jajamen! Nog ska jag lära mig att prata liiiite tystare & vara lite mer diskret från och med nu...

På tal om ingenting så såg vi Rolandz bilen & grabbarna på Statoil idag. Mycket fränt. Dock gjorde mamma ingen U-sväng utan vi körde vidare mot Friskis & Svettis...

KOMMENTARER


Ja, min favvobild också :D

HAHAH x) Det var lite piiinsamt :p

<3

2009-07-30 // 23:38:26

haha pinsamt när man pratar och tror att ingen hör fastän de gör det :P

2009-07-30 // 23:44:15

haha, jobbigt på nästa släktträff? ;)

2009-07-31 // 17:57:03

Hahahaha :D Men han va grymt snygg :o hehe

2009-07-31 // 18:21:33
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: